Stala se nám na Silvestra taková malá nepříjemnost - kterou snadno vysvětlí mail, který jsem 1.1. ve 3:33 odeslal na stiznosti@dpmb.cz, vizte níže. No a dnes přišla odpoveď ...
Můj mail:
Vážení, vyřiďte naše vřelé díky řidiči linky č. 91, který dnes v 02:07 stavěl na zastávce Kartouzská ve směru Řečkovice, za jeho výtečnou péči o naše zdraví a starostlivost abychom na nový rok nezakrněli, pročež nám dopřál hodinovou procházku domů pěšky, neboť namísto aby cestující vyzval k postupu dále do vozidla, kde směrem ke kloubu autobusu byla spousta volného místa, včetně místa k sezení, tak raději manželce zavřel dveře před nosem, když se pokoušela nastoupit s kočárkem. S pozdravem Karel, Kristína a Šárka Volných
Odpověď z DPMB:
Stížnost č.2/2013 Od: Singerová RenataKomu: "kavol@seznam.cz" Datum: 22. 1. 2013 14:14 Vážený pane Volný, reagujeme na Vaši stížnost ze dne 1.1.2013, která se týkala obsazenosti vozu kurzu 09101. Stížnost byla předána k vyřízení vedoucímu autobusové provozovny, který nám po jejím prošetření zaslal následující sdělení. Jak ve své stížnosti sám uvádíte, vůz byl obsazen cestujícími. Není to nic nepředvídatelného, jedná-li se o jízdu krátce po silvestrovské půlnoci. Dopravce je povinen učinit taková opatření, aby nedocházelo k překročení maximální obsazenosti vozidla, která je limitní hodnotou obsazení vozidla a celkové hmotnosti vozidla. Za obsazenost vozidla plně zodpovídá řidič, který s ohledem na bezpečnost cestujících nesmí připustit, aby bylo v průběhu jejich přepravy provozováno přetížené vozidlo. Pokud takový případ nastane, je vhodné oznámit cestujícím, že vozidlo je obsazeno a to buď prefabrikovaným hlášením, spuštěným z palubního počítače nebo osobně prostřednictvím mikrofonu, vnějších a vnitřních reproduktorů. Podobně může řidič využít hlášení, žádající cestující o postoupení do vozidla a uvolnění prostoru dveří. V situaci, kdy řidič na základě pohledu do vnitřních zpětných zrcátek vyhodnotí, že je vůz plně obsazen, použitím výzvy "Nenastupujte-nevystupujte" ukončí nástup cestujících. Na základě výše uvedených skutečností se řidič nedopustil žádného porušení svých pracovních povinností. Děkujeme za pochopení a jsme s pozdravem Renata Singerová Oddělení stížností DPMB,a.s. rsingerova@dpmb.cz Hlinky 151, 656 46 Brno
Toť vše. Že by se aspoň pokusili o omluvu, jakože sice ví, že je Silvestr, ale neobtěžovali se nasadit velké busy všude (takže první bus co přijel jsme vzdali sami, protože ten byl krátký a byl opravdu plný)? - ale kdeže, omluvy se dneska nenosí, prostě nám musí stačit konstatování, že řidič nepochybil. Hm, oukej. Ale že by aspoň doprdele takhle okatě nelhali? Kde se vůbec v někom vezme ta drzost tvrdit mi, že jsem napsal přesný opak toho, co jsem napsal ("spousta volného místa" vs "sám uvádíte vůz byl obsazen")? WTF??? Já nechci žít v týhle společnosti
Poslední komentáře
1 rok 38 týdnů zpět
1 rok 38 týdnů zpět
1 rok 46 týdnů zpět
1 rok 46 týdnů zpět
1 rok 47 týdnů zpět
1 rok 1 týden zpět
1 rok 1 týden zpět
1 rok 1 týden zpět
1 rok 1 týden zpět
2 roky 4 týdny zpět