motivace, proč se pokoušet jezdit s DPMB

Stala se nám na Silvestra taková malá nepříjemnost - kterou snadno vysvětlí mail, který jsem 1.1. ve 3:33 odeslal na stiznosti@dpmb.cz, vizte níže. No a dnes přišla odpoveď ...

Můj mail:

Vážení,

vyřiďte naše vřelé díky řidiči linky č. 91, který dnes v 02:07 stavěl na 
zastávce Kartouzská ve směru Řečkovice, za jeho výtečnou péči o naše zdraví a 
starostlivost abychom na nový rok nezakrněli, pročež nám dopřál hodinovou 
procházku domů pěšky, neboť namísto aby cestující vyzval k postupu dále do 
vozidla, kde směrem ke kloubu autobusu byla spousta volného místa, včetně 
místa k sezení, tak raději manželce zavřel dveře před nosem, když se pokoušela 
nastoupit s kočárkem.

S pozdravem
Karel, Kristína a Šárka Volných

Odpověď z DPMB:

Stížnost č.2/2013
Od:	Singerová Renata 
Komu:	"kavol@seznam.cz" 
Datum:	22. 1. 2013 14:14

Vážený pane Volný,

reagujeme na Vaši stížnost ze dne 1.1.2013, která se týkala obsazenosti
vozu kurzu 09101. Stížnost byla předána k vyřízení vedoucímu autobusové
provozovny, který nám po jejím prošetření zaslal následující sdělení.

Jak ve své stížnosti sám uvádíte, vůz byl obsazen cestujícími. Není to nic
nepředvídatelného, jedná-li se o jízdu krátce po silvestrovské půlnoci.
Dopravce je povinen učinit  taková  opatření,  aby  nedocházelo  k překročení
maximální obsazenosti vozidla, která je limitní hodnotou obsazení vozidla
a celkové hmotnosti vozidla. Za obsazenost vozidla plně zodpovídá řidič,
který s ohledem na bezpečnost cestujících nesmí připustit, aby bylo
v průběhu jejich přepravy provozováno přetížené vozidlo. Pokud takový
případ nastane, je vhodné oznámit cestujícím, že vozidlo je obsazeno
a to buď prefabrikovaným hlášením, spuštěným z palubního počítače nebo
osobně prostřednictvím mikrofonu, vnějších a vnitřních reproduktorů.
Podobně může řidič využít hlášení, žádající cestující o postoupení do vozidla
a uvolnění prostoru dveří. V situaci, kdy řidič na základě pohledu do vnitřních
zpětných zrcátek vyhodnotí, že je vůz plně obsazen, použitím výzvy
"Nenastupujte-nevystupujte" ukončí nástup cestujících.

Na základě výše uvedených skutečností se řidič nedopustil žádného porušení
svých pracovních povinností.



Děkujeme za pochopení a jsme s pozdravem

Renata Singerová
Oddělení stížností DPMB,a.s.
rsingerova@dpmb.cz
Hlinky 151, 656 46 Brno

Toť vše. Že by se aspoň pokusili o omluvu, jakože sice ví, že je Silvestr, ale neobtěžovali se nasadit velké busy všude (takže první bus co přijel jsme vzdali sami, protože ten byl krátký a byl opravdu plný)? - ale kdeže, omluvy se dneska nenosí, prostě nám musí stačit konstatování, že řidič nepochybil. Hm, oukej. Ale že by aspoň doprdele takhle okatě nelhali? Kde se vůbec v někom vezme ta drzost tvrdit mi, že jsem napsal přesný opak toho, co jsem napsal ("spousta volného místa" vs "sám uvádíte vůz byl obsazen")? WTF??? Já nechci žít v týhle společnosti Sad

0
Vaše hodnocení: Žádné